Запис Детальніше

Стан і проблеми розвитку професійної підготовки виробничого персоналу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6309/
 
Title Стан і проблеми розвитку професійної підготовки виробничого персоналу
State and Development problems of Professional training of production staff
Состояние и проблемы развития профессиональной подготовки производственного персонала
 
Creator Камінецький, Ярослав Григорович
 
Subject 37 Education
 
Description Представлені результати дослідження науковцями Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України колективної теми «Науково-методичне забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників в умовах регіоналізації професійно-технічної освіти».
The results of research scientists of the Lviv Scientific and Practical Center of vocational education NAPS of Ukraine collective theme "Scientific-methodical maintenance of quality training of skilled workers in the regionalization of technical and vocational education."
Представлены результаты исследования научными сотрудниками Львовского научно-практического центра профессионально-технического образования НАПН Украины коллективной темы «Научно-методическое обеспечение качественной подготовки квалифицированных рабочих в условиях регионализации профессионально-технического образования».
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6309/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD_%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%83.pdf
Камінецький, Ярослав Григорович (2010) State and Development problems of Professional training of production staff Pedagogy and Psychology of Vocational Education, 4. pp. 9-22.