Запис Детальніше

Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських просвітників ХVII - XVIII ст.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6355/
http://www.ndu.edu.ua/
 
Title Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських просвітників ХVII - XVIII ст.
Ideas pedagogical skills of teachers in the views of Western Enlightenment XVII - XVIII centuries.
 
Creator Лавріненко, Олександр Андрійович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються проблеми сутності та змісту професійної майстерності
майбутнього вчителя в поглядах представників західноєвропейської педагогічноїдумки
XVIІ-XVI11 ст. На основі ретроспективного аналізу науково-педагогічної
та історичної літератури визначаються прогресивні підходи та основні вимоги
до формування особистості вчителя-вихователя у процесі педагогічної взаємодії
з учнями, аналізується вплив гуманістичних та реформаційних ідей на
підготовку національних педагогічних кадрів вказаного періоду.
The problems of t he essence and the content of t he professional mastery of a future teacher in the views of t h e
representatives of West European pedagogical thought of t he 1 7 - 1 8 centuries are regarded in the article. On the
basis of retrospective analysis of scientific pedagogical and historical literature are determined t h e progressive
approaches and t h e main requirements to formation of an educator in t h e process of pedagogic interaction w i t h
pupils. The impact of humanistic and retormational ideas on preparing national educational personnel is analysed.
 
Publisher Ніжинський державний університет ім.М.Гоголя
 
Date 2007
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6355/1/Untitled0.pdf2.pdf
Лавріненко, Олександр Андрійович (2007) Ideas pedagogical skills of teachers in the views of Western Enlightenment XVII - XVIII centuries. Наукові записки психолого-педагогічні науки (4). pp. 120-122.