Запис Детальніше

Професійний розвиток учителя як суб'єкта міжнародної освітньої діяльності: європейські програми

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6395/
 
Title Професійний розвиток учителя як суб'єкта міжнародної освітньої діяльності: європейські програми
 
Creator Авшенюк, Н.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У всьому світі діяльність загальноосвітніх шкіл дедалі більше набуває міжнародного характеру, а подекуди розглядається як імператив у розвитку середніх навчальних закладів. Учнями таких міжнародних шкіл можуть бути вихідці з різних географічних і культурних регіонів, для яких англійська мова є додатковою мовою спілкування. Як правило, курікулуми міжнародних, шкіл розробляються з урахуванням принципів полікультурності й спрямовані на розвиток в учнів життєво необхідних міжкультурних навичок і умінь, що допоможуть їм стати активними громадянами глобалізованого світу.
Worldwide activities in secondary schools becomes increasingly international, and sometimes seen as imperative in the development of secondary schools. The disciples of international schools can come from different geographical and cultural regions where English is an additional language communication. Usually kurikulumy international schools are developed based on the principles of multiculturalism and aim to develop students' essential skills and cross-cultural skills that will help them to become active citizens.
 
Publisher Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6395/1/%D0%90%D0%B2%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_2011_-_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8-%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2_%D1%81.646-651.pdf
Авшенюк, Н.М. (2011) Професійний розвиток учителя як суб'єкта міжнародної освітньої діяльності: європейські програми Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття. pp. 646-651.