Запис Детальніше

Методичні рекомендації з оцінювання психолого-педагогічних характеристик якості електронних освітніх ресурсів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6397/
 
Title Методичні рекомендації з оцінювання психолого-педагогічних характеристик якості електронних освітніх ресурсів
Guidelines for evaluation of psychological and pedagogical quality characteristics of electronic educational resources
 
Creator Лаврентьєва, Г.П.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлено причини недостатньо ефективного використання електронних засобів навчального призначення і викладені орієнтири щодо шляхів вирішення вище зазначених проблем. Розглянуто комплекс дидактичних, методичних, психолого-педагогічних, дизайн-ергономічних та здоров’язбережувальних вимог оцінювання, добору, застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Розкриті найбільш доцільні механізми впровадження засобів інформатизації в навчальний процес, коли вони відповідають конкретним потребам учня і цілям вивчення матеріалу. Надані методичні рекомендації психолого-педагогічного оцінювання якості електронних освітніх ресурсів. Аргументовано, що ефективність застосування ІКТ з метою підвищення якості навчання можлива при задіяні механізмів оцінювання якості засобів навчального призначення.
The article highlights the causes of insufficient effective use of electronic learning resources and sets out the guidelines on ways to solve the aforementioned problems. The set of didactic, methodical, psychological, pedagogical, design and ergonomic quality requirements is considered for evaluation, selection and application of information and communication technologies in the educational process. The most appropriate mechanisms for the ICT introduction into the learning process are disclosed as it should meet the specific learning needs of the student and the objectives of the educational process. The guidance for psycho-educational assessment of quality of electronic
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6397/1/statta-14-41-3.pdf
Лаврентьєва, Г.П. (2014) Guidelines for evaluation of psychological and pedagogical quality characteristics of electronic educational resources Інформаційні технології і засоби навчання, 3 (41). ISSN 2076-8184