Запис Детальніше

Педагогіка дорослих чи андрагогіка? Скандинавський контекст

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6424/
 
Title Педагогіка дорослих чи андрагогіка? Скандинавський контекст
Pedagogic or Andragogy? Scandinavian Context.
 
Creator Огієнко, О.І.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті визначається роль та місця андрагогіки у скандинавському вимірі, досліджується
становлення та розвиток скандинавської концепції навчання дорослих. На основі аналізу скандинавської педагогічної літератури виділено основні етапи розвитку педагогіки дорослих; особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки в системі наук.
In the article the role and place andragogy in the Scandinavian context are defined, formation and development of the Scandinavian concept of adult learning is investigated. On the basis of the Scandinavian pedagogic literature analysis the main stages of the adult education development are singled out; the peculiar attention is given to the understanding and place of Andragogy in the system of sciences.
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6424/1/%D0%9E%D0%B3%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9E.%D0%86._-_%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%96%D0%94%D0%A3_%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0_-_42-2008.pdf
Огієнко, О.І. (2008) Pedagogic or Andragogy? Scandinavian Context. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 46-50.