Запис Детальніше

Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних закладах (ПТНЗ) сфери обслуговування

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6455/
 
Title Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних закладах (ПТНЗ) сфери обслуговування
Взаимодействие разнотипных подходов к изучению украинского языка в профессионально-технических заведениях (ПТНЗ) сферы обслуживания
 
Creator Бабій, І.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
81 Linguistics and languages
 
Description У статті показано особливості професійномовленннєвої підготовки учнів ПТНЗ у процесі застосування різнотипних підходів до вивчення мови; з’ясовано зміст термінів «підхід» і «взаємодія підходів»; проаналізовано взаємодію комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, міжпредметного, творчого, компетентнісного підходів у процесі рідномовної підготовки у професійно-технічних навчальних закладах.
В статье показаны особенности профессональноречевой подготовки учащихся ПТУЗ в процессе применения разнотипных подходов к изучению языка; выяснено содержание терминов «подход» и «взаимодействие подходов»; проанализировано взаимодействие коммуникативно-деятельностного, личностно ориентированного, межпредметного, творческого, компетентностного подходов в процессе обучения родному языку в профессионально-технических учебных заведениях.
 
Publisher Центр наукового співробітництва "Інтерактив плюс"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6455/1/collection-20140318-1707.pdf
- Бабій, І.В. (2014) Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних закладах (ПТНЗ) сфери обслуговування Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції "Педагогічна майстерність і педагогічні технології". pp. 398-400. ISSN 978-5-906626-17-2