Запис Детальніше

Теоретичні засади використання Інтернет орієнтованих педагогічних технологій в процесі модернізації шкільного навчального експерименту з предметів природничо-математичного циклу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6496/
 
Title Теоретичні засади використання Інтернет орієнтованих педагогічних технологій в процесі модернізації шкільного навчального експерименту з предметів природничо-математичного циклу
Theoretical principles of the use are the Іnternet of the oriented pedagogical technologies in the process of modernization of school educational experiment from objects naturally mathematical to the cycle
 
Creator Жук, Ю.О.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Встановлено, що сутність навчання методом самостійного навчального дослідження полягає у засвоєнні суб’єктом навчання визначеної предметної діяльності безвідносно до того, виступають предмети вивчення в їх матеріальному або інформаційному (віртуальному) вигляді.
It is set that essence of studies of independent educational research a method consists in mastering of studies of certain subject activity a subject irrespective to of that, the articles of study come forward in their financial or informative (to virtual) kind.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6496/1/%D0%96%D1%83%D0%BA_%D0%AE-%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8E_%D0%86%D0%86%D0%A2%D0%97%D0%9D-2014_%D0%B7%D0%B0_2013.pdf
Жук, Ю.О. (2014) Theoretical principles of the use are the Іnternet of the oriented pedagogical technologies in the process of modernization of school educational experiment from objects naturally mathematical to the cycle In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 126-128.