Запис Детальніше

Основні концептуальні засади стратегії інформатизації освіти і головна парадигма прийдешнього суспільства знань

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6516/
 
Title Основні концептуальні засади стратегії інформатизації освіти і головна парадигма прийдешнього суспільства знань
Basic Strategy of Informatization of Education and the main paradigm of future knowledge society
 
Creator Биков, В.Ю.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
314/316 Society
 
Description Розглянуто особливості сучасного етапу суспільного розвитку: перехід від інформаційного суспільства до суспільства знань. Визначаються морально-етичні вимоги, що мають бути сформовані в учнів та характеризувати загальний моральний клімат у суспільстві. Формулюються основні концептуальні засади стратегії інформатизації освіти
The features of the present stage of social development : the transition from the information society to the knowledge society . Identify ethical requirements that must be formed among students and to characterize the overall morale in the community. The main Strategy of Informatization of Education formulated
 
Publisher Національна академія педагогічних наук України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України
 
Date 2014-10-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6516/1/Art121Text-%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE.pdf
Биков, В.Ю. (2014) Basic Strategy of Informatization of Education and the main paradigm of future knowledge society Я-концепція академіка Неллі Ничкало у вимірі професійного розвитку особистості : зб. наук. пр.. pp. 32-42. ISSN ISВN 978-966-136-195-8