Запис Детальніше

Мовна особистість учителя в художній літературі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6549/
 
Title Мовна особистість учителя в художній літературі
Language teacher identity in literature
 
Creator Семеног, Олена Миколаївна
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
8 Language. Linguistics. Literature
81 Linguistics and languages
 
Description Структура книги включає теоретичний і практичні модулі, мета яких –
спонукати читачів поміркувати над різноманітними аспектами
функціонування мовної особистості вчителя в українській художній
літературі та її впливу на формування мовної особистості учнівської молоді.
Робота з художніми текстами урізноманітнюється проблемно-діалогічним
спілкуванням, словесним малюванням, виразним читанням, інтерв'юванням
"заглибленням" у внутрішній світ героїв, а також продукуванням власних
текстів на основі прочитаного, що дозволяє активізувати пізнавальну
діяльність, розвивати читацьку культуру, уникати сліпого наслідування
чужих суджень; виховувати толерантність до іншого бачення ситуації.
Практикум може використовуватися в курсах культури мови,
лінгвістичного аналізу художнього тексту, а також у психолого-педагогічних
і методичних курсах.
Книга адресована студентам, магістрантам, вищих навчальних
закладів, викладачам гуманітарних предметів, вчителям-словесникам. Може
бути корисною для учнів старших класів загальноосвітніх навчальних
закладів.
The structure of the book includes theoretical and practical modules aimed at -
encourage readers to reflect on various aspects of
functioning of language teacher identity in Ukrainian art
literature and its impact on linguistic identity formation of youth.
Working with literary texts diversifies problem-dialogic
communication, verbal drawing, expressive reading, interviewing
"deepening" the inner world of the characters and their production of
texts from reading, that allows to activate cognitive
activities to develop reading culture, avoid blind imitation
foreign judgments; foster tolerance to another vision.
Practice can be used in courses of Speech,
linguistic analysis of literary text, as well as psycho-pedagogical
and teaching courses.
The book is addressed to students, undergraduates, universities
schools, teachers humanities, teachers, philologists. Can
be useful for high school students in general education
institutions.
 
Publisher "Фенікс"
 
Date 2008
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6549/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1_%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_22.07.08.pdf
Семеног, Олена Миколаївна (2008) Language teacher identity in literature "Фенікс", м.Київ, Україна. ISBN 978-966-651-616-2