Запис Детальніше

Психолого-педагогічні підходи до оцінки педагогічної майстерності викладача

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6585/
 
Title Психолого-педагогічні підходи до оцінки педагогічної майстерності викладача
The psychological and pedagogical approaches to a rating of pedagogical skill of the teacher
 
Creator Помиткін, Едуард Олександрович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У статті висвітлюється тривимірний підхід до оцінки педагогічної майстерності викладача, який грунтується на оцінці особистісного потенціалу педагога, успішності здійснення навчального процесу та оцінці безпосереднього результату педагогічної діяльності.
In clause is considered three levels the approach to a rating of pedagogical skill of the teacher, which is based on a rating personality of potential of the teacher, success of educational process and rating of direct result of pedagogical activity.
 
Publisher Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Cherkasy National University named Bogdan Khmelnitsky
 
Date 2002
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6585/1/2003.pdf
Помиткін, Едуард Олександрович (2002) The psychological and pedagogical approaches to a rating of pedagogical skill of the teacher Journal of University of Cherkasy. pp. 123-127.