Запис Детальніше

Розвиток професійно важливих якостей менеджера банківських послуг

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6597/
 
Title Розвиток професійно важливих якостей менеджера банківських послуг
 
Creator Стельмах, Роман
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В тезах наголошується на тому, що до професійно-важливих якостей менеджера банківських послуг можна віднести, насамперед: організаторські здібності, уміння встановлювати ділові контакти, позитивно налаштовувати до себе людей. Сучасним методом формування комунікативних якостей менеджера вважається створення комунікативних ситуацій, які б запускали механізми розвитку відповідних компетенцій допомагаючи швидко адаптуватися в будь-якій професійній ситуації, сприяючи налагодженню контактів, розширенню можливостей впливу на клієнтів банку.
В тезисах подчеркивается, что к профессионально-важным качествам менеджера банковских услуг можно отнести, прежде всего: организаторские способности, умение устанавливать деловые контакты, положительно настраивать к себе людей. Современным методом формирования коммуникативных качеств менеджера считается создание коммуникативных ситуаций, которые запускали бы механизмы развития соответствующих компетенций помогая быстро адаптироваться в любой профессиональной ситуации, способствуя налаживанию контактов, расширению возможностей влияния на клиентов банка.
The thesis argues that a professionally-important as a manager of banking services can be attributed, first of all: organizational skills, ability to establish business contacts, positively adjust to his people. Modern techniques of communicative qualities of the manager is the creation of communicative situations, which ran to the mechanisms of the respective competencies helping to quickly adapt to any professional situation, promoting networking, empowerment impact on the bank's clients.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6597/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D1%85.pdf
Стельмах, Роман (2014) Розвиток професійно важливих якостей менеджера банківських послуг In: Матеріали звітної науково-практ. конф. за 2013 р.: «Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання» ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 36-38.