Запис Детальніше

Культурологічній підхід в освіті як засіб соціалізації особистості майбутнього педагога

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6626/
 
Title Культурологічній підхід в освіті як засіб соціалізації особистості майбутнього педагога
Культурологический подход в образовании как средство социализации личности будущего педагога
culturological approach in education as a mean of socialization of the future pedagog's personality
 
Creator Бастун, Микола Володимирович
 
Subject 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics
1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються головні засади культурологічного підходу в освіті, у тому числі принципи діалогу культур як однієї з базових засад розбудови цього підходу. Зокрема, аналізується поняття діалогу культур у загальнолюдському контексті та в площині «Схід – Захід», показується обмеженість розгляду діалогу культур лише в межах європейської культури. Показується зв’язок між принципами діалогу і процесом соціалізації особистості в умовах освітнього закладу, розглядаються можливості застосування діалогічних методів для оптимізації цього процесу.
В статье рассматриваются основные принципы культурологического подхода в образовании, в том числе диалог культур как один из базовых принципов выстраивания этого подхода. В частности, анализируется понятие диалога культур в общечеловеческом контексте и в проекции «Восток – Запад», показывается ограниченность рассмотрения диалога культур только в границах европейской культуры. Показывается связь между принципами диалога и процессом социализации личности в условиях учебного заведения, рассматриваются возможности применения диалогических методов для оптимизации этого процесса.
The article shows the main principles of culturological approach in education, and also the cultures dialog as one of the basic principles of developing this approach. Namely. we analyze the concept of the cultures dialog in the humanity context and in the plane of “East – West”, and show the limitation of viewing the cultures dialog in the limits of European culture only. We show also the link between the dialog principles and the process of the personality socialization in the studying process, and the possibility of applying the dialogical methods to optimize this process.
 
Publisher Київський університет ім. Т.Г.Шевченка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6626/1/Bastun_7.pdf
Бастун, Микола Володимирович (2013) culturological approach in education as a mean of socialization of the future pedagog's personality Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка / Психологія. Педагогіка. Соціальна робота: Зб. наук. праць., 1 (6). pp. 61-64. ISSN 1728-2322