Запис Детальніше

Науково-методичне забезпечення якості професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів в інституті післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6795/
 
Title Науково-методичне забезпечення якості професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів в інституті післядипломної педагогічної освіти
Scientific providing of school manager’s professional training quality at the institute of teacher’s in-service training
Научно-методическое обеспечение качества профессиональной подготовки руководителей общеобразовательных учебных заведений в институте последипломного педагогического образования
 
Creator Мельник, В.К.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті аналізується проблема науково-методичного забезпечення якості професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів, а також деякі аспекти, пов’язані з умовами, напрямами та методами її реалізації в інституті післядипломної педагогічної освіти.
This article analyses the problem of scientific providing of school manager’s professional training and some aspects of its terms, directions and methods at the institute of teacher’s in-service training.
Teacher’s in-service training, school manager’s professional training, educational quality, knowledge quality, standards of education.
 
Publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (ОІППО )
 
Date 2010
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6795/1/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA-%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80._%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF._%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%B8_%D0%BA%D0%B5%D1%80-%D1%96%D0%B2_%D0%97%D0%9D%D0%97.pdf
Мельник, В.К. (2010) Scientific providing of school manager’s professional training quality at the institute of teacher’s in-service training Науковий журнал "Нова педагогічна думка".