Запис Детальніше

Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній в Японії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6809/
 
Title Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній в Японії
Interactive learning strategies in personnel professional training in Japan
 
Creator Пазюра, Н.В.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми використання у професійному навчанні працівників Японії інтерактивних педагогічних технологій. Автором виявлено основні особливості інноваційних технологій у навчанні виробничого персоналу.
The article presents the result of theoretical analysis of the issue of interactive leaning strategies, which are used in corporate training in Japan. The author reveals the main peculiarities of innovative learning strategies in labor force training that have proven most effective to be applied to team development. Much attention is paid to the im¬portance of the both individual and work teams' development in effective continuous improvement;
Статья представляет результаты теоретического анализа вопроса использования интерактивных педагогических технологий, которые используются в корпоративной подготовке персонала компаний Японии. Автор раскрывает основные особенности тех педагогических технологий, которые были признаны наиболее эффективными для развития навыков работы в команде.
 
Publisher Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6809/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B7%D1%8E%D1%80%D0%B0_2013_-_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2_%D1%81.68-72.pdf
Пазюра, Н.В. (2012) Interactive learning strategies in personnel professional training in Japan Педагогічна освіта: історія,технології,педагогічна майстерність,професіоналізм, 1.40 (92). pp. 68-72. ISSN 2078-2128