Запис Детальніше

Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6879/
 
Title Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога
 
Creator Драч, І.І.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті представлений аналіз розуміння сутності професійної компетентності педагога за матеріалами сучасних психолого-педагогічних досліджень. Виокремлено основні підходи до її визначення: когнітивний, системний, функціональний, особистісно-діяльнісний.
In the article presents analysis understanding the essence of teacher professional competence on the material of modern psycho-pedagogical research. Article is defined the basic approaches for determining professional competence: cognitive, systemic, functional, personal-activity.
В статье представлен анализ понимания сущности профессиональной компетентности педагога по материалам современных психолого-педагогических исследований. Выделены основные подходы к ее определению: когнитивный, системный, функциональный, личностно-деятельностный
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6879/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_7_%D0%86.%D0%94%D1%80%D0%B0%D1%87.pdf
Драч, І.І. (2012) Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр., 32. pp. 9-14.