Запис Детальніше

Імітація як ключовий аспект порушень та корекції аутизму

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6908/
 
Title Імітація як ключовий аспект порушень та корекції аутизму
Imitation as a key aspect of disruptions and intervention in autism
Имитация как ключевой аспект нарушений и коррекции аутизма
 
Creator Риндер, Іван Дмитрович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description В статті наводяться аргументи в підтримку доцільності досліджень імітації у дітей з розладами аутичного спектра, а також – перспективності її використання в процесі психолого-педагогічної роботи.
In the article, arguments in support of research of imitation in children with autism are revealed as well as the arguments of resourcefulness of imitation in the process of intervention.
В статье приводятся аргументы в поддержку целесообразности исследований имитации у детей с растройствами аутистического спектра, а также – перспективности ее использования в процессе психолого-педагогической роботы.
 
Publisher НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6908/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2014_%D1%96%D0%BC%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%8F%D0%BA_%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82.pdf
Риндер, Іван Дмитрович (2014) Imitation as a key aspect of disruptions and intervention in autism Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2 (5). ISSN 978-966-189-233-3 (In Press)