Запис Детальніше

Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його педагогічного досвіду

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6916/
 
Title Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його педагогічного досвіду
 
Creator Кутова, О.М.
 
Subject 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics
37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто педагогічний досвід викладача, який розвивається і збагачується протягом усієї його практичної діяльності, а знання стають гнучкими і глибокими в практичній роботі зі студентами, що і оптимізують його педагогічну дію. Педагогічний досвід – це сукупність знань, умінь і навичок, здобутих викладачем у процесі навчально-виховної роботи; творче, активне засвоєння і реалізація ним у практичній діяльності засобів і принципів педагогіки з урахуванням актуальних проблем і конкретних умов, особливостей студентів та особи викладача.
In the article the pedagogical experience of teachers, who developed and enriched throughout his practice, and knowledge are becoming a flexible and competent in practical work with students, and optimize its pedagogical action. Pedagogical experience is the aggregate knowledge, abilities and skills obtained as a teacher in the process of teaching and educational work; creative, active learning and implementing it in practice and principles of pedagogy tailored to actual problems and specific conditions, the characteristics of the students and the teacher.

 
Publisher м. Кіровоград, Україна
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6916/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4.pdf
Кутова, О.М. (2014) Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його педагогічного досвіду Вища освіта України. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Том ІІ, 3 (54). pp. 157-161. ISSN 2078 - 1016