Запис Детальніше

Концептуальні засади побудови змісту і структури орієнтовної моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6925/
 
Title Концептуальні засади побудови змісту і структури орієнтовної моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів
Conceptual principles of building contents and structure of the reference model of functional competencies of educational institutions managers
 
Creator Маслов, В.І.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкриваються концептуальні засади побудови змісту і структури орієнтовної моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів з урахуванням основних аспектів їхньої діяльності.
Conceptual principles of building contents and structure of the reference model of functional competencies of educational institutions managers are uncovered in the article taking into account their main aspects of activities.
 
Publisher Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
 
Date 2009
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6925/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF._%D0%B7%D0%B0%D1%81.%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B4.%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83_%D1%96_%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82.%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96.pdf
Маслов, В.І. (2009) Conceptual principles of building contents and structure of the reference model of functional competencies of educational institutions managers Післядипломна освіта в Україні, 2. pp. 3-10.