Запис Детальніше

Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6937/
 
Title Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу
Theoretical-methodical base of managers training for assessment of the results of secondary school activity
 
Creator Єльникова, Галина Василівна
Куценко, В.І.
Маслов, В.І.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Основною метою поданого дослідження є розробка теоретичних, методичних та технологічних засад підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів та установ загальної середньої освіти до оцінювання результатів діяльності шкіл. Розробка математичного апарату оцінювання здійснена на основі кваліметричного підходу, визначення змісту оцінювання – на основі компетентнісного підходу. У дослідженні розглядається система підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, яка розкриває її зміст (опис змістового модуля), структуру: дві очні сесії (установча і підсумкова), етап дистанцій-
ного навчання та технологію їх здійснення.
Особлива увага надається розкриттю науково-обґрунтованої системи оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу на районному (міському) та шкільному рівнях. Науковому аналізу підлягають методологічні, теоретичні та методичні складові оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу.
Монографія призначається слухачам і науково-педагогічним працівникам закладів післядипломної освіти, студентам і викладачам вищих навчальних закладів, науковцям, науково-педагогічним працівникам, керівним кадрам освіти, службовцям урядових установ управління освітою та всім, хто цікавиться проблемою підготовки керівників районного (міського) та шкільного рівнів до оцінювання результатів діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.
Main idea of the given research is to create theoretical, methodical and technological base for training managers of secondary schools and general secondary education institutions for assessment of schools activity results.
Elaboration of mathematic apparatus of assessment is made on the base of qualimetric attitude; definition of the sense of the assessment is made on the base of competency attitude. The given research is devoted to the system of training of managers to assessment of the results of secondary schools activity that uncovers its sense (description of semantic module) and structure: two full-time sessions ( arranging and examination), distance study stage and technology of their realization.
Special attention is given to uncovering scientifically and substantiated system of assessment of the results of secondary schools activity on the regional (city) and school level. Scientific analysis should be elaborated for methodological, theoretical and methodical components of assessment of the results of secondary school activity.
Monograph is for students and scientific-pedagogical staff of postgraduate education, students and lecturers of higher educational institutions, scientists, scientific-pedagogical staff, managing staff of education, government institutions of managing education employees and for those who is interested in the problem of training managers of regional (city) and school level for assessment of the results of secondary schools activity.
 
Publisher "Педагогічна думка"
 
Date 2012
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6937/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80_%D0%BA%D0%B0%D1%84_06092012_.pdf
Єльникова, Галина Василівна and Куценко, В.І. and Маслов, В.І. (2012) Theoretical-methodical base of managers training for assessment of the results of secondary school activity Project Report. "Педагогічна думка", м.Київ, Україна.