Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6954/
|
|
Title |
Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні
А readiness of general educational institution for an evaluation of innovative development: criteria and levels Готовность общеобразовательного учебного заведения к оцениванию инновационного развития: критерии и уровни |
|
Creator |
Пузіков, Дмитро Олегович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
У статті розглянуто важливу проблему теорії й практики оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (далі – ЗНЗ) – його готовність до зазначеного процесу. Автор визначив поняття «готовність ЗНЗ до оцінювання інноваційного розвитку», виділив компоненти зазначеної готовності, визначив та обґрунтував критерії, показники та рівні готовності ЗНЗ до оцінювання його інноваційного розвитку ЗНЗ. У статті визначено та стисло охарактеризовано методи науково-педагогічного дослідження, які можуть застосовуватися для визначення рівня готовності ЗНЗ до вказаної діяльності. Критерії та рівні можуть використовуватися в подальших наукових дослідженнях, для організації оцінювання інноваційного розвитку в окремих ЗНЗ, підготовки педагогічних працівників до його здійснення.
The article describes such important component of theoretical and methodological support of evaluation of innovative development of general educational institution as a readiness of this for an evaluation of innovative development. The author determined the notion of «readiness of general educational institution for an evaluation of innovative development», allocated the structural components of the readiness, defined and substantiated this criteria, indicators and levels. The article determines and summarizes the methods of scientific and pedagogical research which can be used for a definition of level of readiness of institutions for the pointed activity. Criteria and levels of readiness can be useful in further researches, for an evaluation of innovative development of the organization of individual, for a preparation of teachers for implementation of it. В статье рассмотрена проблема теории и практики оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения – его готовность к указанному процессу. Автор определил понятие «готовность общеобразовательного учебного заведения к оцениванию инновационного развития», выделил компоненты названной готовности, определил и обосновал ее критерии, показатели и уровни. В статье выделены и кратко описаны методы научно-педагогического исследования, которые могут использоваться для определения уровня готовности заведения к указанной деятельности. Критерии и уровни готовности могут применяться в ходе дальнейших исследований, для организации оценивания инновационного развития отдельных учебных заведений, для подготовки педагогических работников к его выполнению. |
|
Publisher |
Університет "Україна"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6954/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2014) А readiness of general educational institution for an evaluation of innovative development: criteria and levels Готовність загальноосвітнього навчального закладу до оцінювання інноваційного розвитку: критерії та рівні / Д. О. Пузіков // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами (11). pp. 102-112. |
|