Запис Детальніше

Особливості підготовки фахівця за магістерською програмою "педагогіка вищої школи" у ДВНЗ "УМО" НАПН України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6994/
 
Title Особливості підготовки фахівця за магістерською програмою "педагогіка вищої школи" у ДВНЗ "УМО" НАПН України
Features of the training of specialists of master's program "High society pedagogy schools" in "UMO" of NAPS of Ukraine
Особенности подготовки специалиста по магистерской программе "педагогика высшей школы" в ГВУЗ "УМО" НАПН Украины
 
Creator Приходькіна, Н.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлено актуальні проблеми професійної підготовки фахівців з педагогіки вищої школи. Проаналізовано особливості підготовки фахівців за магістерською програмою "педагогіка вищої школи" у ДВНЗ "УМО" НАПН України.
The article highlights the urgent problems of professional training State University. The features of training for the Master's program "Pedagogy High School" In SHEE "conditions" NAPS of Ukraine.
В статье рассматриваются актуальные проблемы профессиональной подготовки специалистов по педагогике высшей школы. Проанализированы особенности подготовки специалистов по магистерской программе "Педагогика высшей школы" в ГВУЗ "УМО" НАПН Украины.
 
Publisher Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6994/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F1_%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0.pdf
Приходькіна, Н.О. (2013) Features of the training of specialists of master's program "High society pedagogy schools" in "UMO" of NAPS of Ukraine Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (41). pp. 278-285.