Запис Детальніше

Особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США у системі підвищення кваліфікації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6995/
 
Title Особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США у системі підвищення кваліфікації
Features of vocational teacher's training of high school teacher in US
Особенности профессионально-педагогической подготовки преподавателя высшей школы США в системе повышения квалификации
 
Creator Приходькіна, Н.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрито особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США у системі підвищення кваліфікації. Проаналізовано форми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладачів вищої школи США.
The article exposed the vocational teacher training teacher of high school in the U.S. system of training. Analyzed forms of performance and professional and pedagogical skills of teachers of high school U.S.
В статье раскрыты особенности профессионально-педагогической подготовки преподавателя высшей школы США в системе повышения квалификации. Проанализированы формы повышения квалификации и совершенствования профессионально-педагогического мастерства преподавателей высшей школы США.
 
Publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6995/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2_%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0.pdf
Приходькіна, Н.О. (2012) Features of vocational teacher's training of high school teacher in US Тематичний збірник праць Всеукраїнської науково-практичної конференції з теми "Діяльність районних (міських) методичних кабінетів в умовах упровадження державних освітніх стандартів та інформаційно-комунікаційних технологій" (1). pp. 294-298. ISSN 978-966-2254-55-7