Запис Детальніше

Особливості самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах заочної форми навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7000/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/803/592#.VGx-ITSsVT5
 
Title Особливості самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах заочної форми навчання
The features of students’ self-study in higher education in terms of distance learning
Особенности самостоятельной работы студентов высших учебных заведений в условиях заочной формы обучения
 
Creator Дивак, В.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена питанням упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу в умовах заочної форми навчання. Наведено приклади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу, зокрема під час підготовки фахівців з педагогіки вищої школи в умовах заочної форми навчання. Розглянуто основні дидактичні принципи дистанційної і традиційної форм навчання. Подано теоретичне обґрунтування вибору віртуального навчального середовища eFront для потреб навчання фахівців з педагогіки вищої школи. Визначено місце самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищого навчального закладу .Виведено основні функціональні модулі сучасних систем управління дистанційним навчанням.
The article is devoted to the issues of introduction of information and communication technologies in educational process of higher educational institutions in the conditions of implementation of the correspondence form of training. Examples of the use of information and communication technologies in educational process of higher educational institutions, in particular in the preparation of specialists in pedagogics of higher school in the conditions of the correspondence form of training are presented. Discussed the basic didactic principles of distance and traditional forms of education. The theoretical substantiation of a choice of a virtual learning environment compass for the needs of training of specialists in pedagogics of higher school is presented. Determined the location of independent work of students in the educational process of higher education. Outputed the main functional modules ofmodern management systems of distance learning.
Статья посвящена вопросам внедрения информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе высшего учебного заведения в условиях внедрения заочной формы обучения. Приведены примеры использования информационно- коммуникационных технологий в учебном процессе высшего учебного заведения, в частности при подготовке специалистов по педагогике высшей школы в условиях заочной формы обучения. Рассмотрены основные дидактические принципы дистанционного и традиционного форм обучения. Дано теоретическое обоснование выбора виртуального учебного среды eFront для нужд обучения специалистов по педагогике высшей школы. Определено место самостоятельной работы студентов в учебном процессе высшего учебного заведения. Выведены основные функциональные модули современных систем управления дистанционным обучением.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7000/1/%D0%94%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BA_%D0%92._%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%96_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.pdf
Дивак, В.В. (2013) The features of students’ self-study in higher education in terms of distance learning Електронне фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання", 1 (33). pp. 1-13. ISSN 2076-8184