Запис Детальніше

Концептуальні підходи до організації підготовки фахівців з педагогіки вищої школи за заочною формою навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7002/
 
Title Концептуальні підходи до організації підготовки фахівців з педагогіки вищої школи за заочною формою навчання
Conceptual approaches to the organization of training in pedagogy of high school by distance learning
Концептуальные подходы к организации подготовки специалистов по педагогике высшей школы при заочной форме обучения
 
Creator Дивак, В.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті аналізуються питання використання певних елементів медіаосвітніх технологій у навчальному процесі вищої школи. Зокрема проаналізовано медіаосвітню технологію «Free to Choose». Розкривається специфіка аналізу періодичних видань на практичних заняттях, добір новин засобів масової інформації, перегляд та обговорення відеофільмів. Визначаються причини необхідності впровадження медіаосвіти у навчальний процес вищої школи. Аналізуються основні положення Концепції медіаосвіти в Україні. Розглянуто відкриті системи для створення дистанційних курсів підготовки фахівців з педагогіки вищої школи. Проаналізовано їхні характеристики та функціонал. Запропонована узагальнена структура процесу набуття системи знань і практичних умінь студентів вищих навчальних закладів для орієнтування в інформаційних потоках сьогодення: пошуку, засвоєння, застосування необхідної інформації
The article analyzes the issues of the use of certain elements of media education technologies in the educational process of higher school. In particular analyzed media technology "Free to Choose". Specific analysis of periodicals in practice, the selection of the news media, viewing and discussion of films. Determine the cause of the necessity of implementation of media education in the educational process of higher school. Analyse the main provisions of the Concept of media education in Ukraine. Considered open systems to create online courses training in the pedagogy of higher education. Analyzed their characteristics and functionality. The generalized structure of the process of acquisition of knowledge and practical skills of students of higher educational institutions for guidance in the information flow of the present: searching, learning, applying the necessary information
В статье анализируются вопросы использования определенных элементов медиаобразовательных технологий в учебном процессе высшей школы. В частности проанализированы медиаобразовательную технологию «Free to Choose». Раскрывается специфика анализа периодических изданий на практических занятиях, подбор новостей средств массовой информации, просмотр и обсуждение видеофильмов. Определяются причины необходимости внедрения медиаобразования в учебный процесс высшей школы. Анализируются основные положения Концепции медиаобразования в Украине. Рассмотрены открытые системы для создания дистанционных курсов подготовки специалистов по педагогике высшей школы. Проанализированы их характеристики и функционал. Предложена обобщенная структура процесса приобретения системы знаний и практических умений студентов высших учебных заведений для ориентирования в информационных потоках современности: поиска, усвоения, применения необходимой информации
 
Publisher ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7002/1/%D0%94%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BA_%D0%92.%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8.pdf
Дивак, В.В. (2014) Conceptual approaches to the organization of training in pedagogy of high school by distance learning Міжгалузевий науково-освітній журнал "Післядипломна освіта в Україні", 1 (24). pp. 91-94.