Запис Детальніше

Освітній капітал навчальних закладів післядипломної освіти: концептуальні підходи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7011/
 
Title Освітній капітал навчальних закладів післядипломної освіти: концептуальні підходи
Educational capital educational establishment: conceptual approaches
 
Creator Чернишова, Є.Р.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрито окремі аспекти феномену освітнього капіталу (сутність, джерела, структура і функції), а також концептуальні засади, що узагальнюють сучасні наукові уявлення категорії «інтелектуальний капітал»; аргументовано актуальність розв’язання виявленої низки суперечностей, у теорії та практиці формування підходів до дослідження означеної проблеми; виявлено евристичні можливості реалізації концептуальних засад розвитку освітнього капіталу в системі післядипломної педагогічної освіти.
This article deals with individual aspects of the phenomenon of educational capital (nature, source, structure and function), and the conceptual basis that summarize modern scientific concept of the category "intellectual capital", argued the actuality of solution of a number of contradictions in the theory and practice of formation the approaches research definite problem, found heuristic possibilities of realization of conceptual foundations of educational capital in the post-graduate pedagogical education.
 
Publisher Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7011/1/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB_1_%28%D0%9E.%D0%A1.%29.pdf
Чернишова, Є.Р. (2013) Educational capital educational establishment: conceptual approaches Проблеми освіти (76). pp. 85-96.