Запис Детальніше

коучинг як особистісно-розвивальна технологія. Особливості застосування коучингового підходу в процесі прозвитку професійної компетентності керівників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7035/
 
Title коучинг як особистісно-розвивальна технологія. Особливості застосування коучингового підходу в процесі прозвитку професійної компетентності керівників
 
Creator Бородієнко, О.В.
 
Subject 37 Education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description в статті обґрунтовано доцільність застосування в процесі розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів особистісно-розвивальних технологій, зокрема коучингу. Проаналізовано вплив застосування коучингових технологій на результативність розвивального впливу на учасників тренінгів. Наведено приклад інтегрування коучингових інструментів до процесу проектування та проведення тренінгу для керівників.
еxpediency of using the personality developing training techniques in particular coaching in the process of heads of departments’ professional competencies’ development is justifies in the article. It is analyzed the influence of coaching techniques to the effectiveness of training participants’ development. The example of coaching techniques using in design and conducting the heads of departments’ training is given.
 
Publisher Переяслав-Хмельницький ДПУ ім.Г.Сковороди
 
Date 2014-11
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7035/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_3.pdf
Бородієнко, О.В. (2014) коучинг як особистісно-розвивальна технологія. Особливості застосування коучингового підходу в процесі прозвитку професійної компетентності керівників Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 5 до Вип.31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології», 10. pp. 19-26.