Запис Детальніше

Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно зорієнтованої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7047/
 
Title Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно зорієнтованої освіти
Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education
 
Creator Гузій, Н.В.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті представлені результати наукового аналізу щодо визначення продуктивних методологічних стратегій дослідження феномена педагогічного професіоналізму загальнонаукового (цивілізаційний, системний, синергетичний підходи) та конкретнонаукового (підходи діяльнісної, особистісної та професійної орієнтації) рівнів. У роботі розкриваються евристичні можливості кожного з них у виявленні сутності досліджуваного феномена, а також встановлюється їх людиновимірна динаміка, що поступово ствердилась у процесі еволюції соціально-історичних чинників професійної праці педагога та наукової думки дидаскалогічного спрямування.
 
Publisher Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (м. Мелітополь, Україна)
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7047/1/1._%D0%93%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%B9_%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C.pdf
Гузій, Н.В. (2013) Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університеу, 2 (11). pp. 53-60. ISSN 2219-5203