Тезаурус як засіб семантизації наукових понять
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7065/
|
|
Title |
Тезаурус як засіб семантизації наукових понять
|
|
Creator |
Величко, Л. П.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 54 Chemistry. |
|
Description |
Хімічний тезаурус розглядається як спосіб опису знань з предмета, що їх учень має опанувати і які становлять основу його загальної культури й функціональної грамотності. Ми припускаємо, що хімічний тезаурус має виконувати дидактичні функції стандартизації змісту навчання з предмета, систематизації понять, встановлення зв’язків між поняттями, у тому числі між предметних; семантизація понятї, створення семантичних груп понять; визначення дидактичних одиниць засвоєння та визначення об’єктів контролю.
|
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7065/1/Velychko_Bio_him_2_2014.pdf
- Величко, Л. П. (orcid.org/0000-0002-1921-3669 <http://orcid.org/0000-0002-1921-3669>) (2014) Тезаурус як засіб семантизації наукових понять Біологія і хімія в рідній школі, 2. pp. 40-42. |
|