Запис Детальніше

Концептуальні підходи до проектування змісту біологічної освіти в основній школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7072/
http://pedpresa.com.ua/biblioteka/category/pm/bxss/
 
Title Концептуальні підходи до проектування змісту біологічної освіти в основній школі
Conceptual Bases for Biological Education Content Planning at a Base School
 
Creator Матяш, Н.Ю.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description У статті розкрито концептуальні основи, що їх закладено в проектування змісту біологічної освіти в основній школі. До таких основ віднесено: 1) розкриття потенціалу біологічних знань як загальнокультурної і особистісної цінності; 2) збереження фундаментальності базової біологічної освіти; 3) зміст навчального предмета «Біологія» в основній школі як цілісна, відкрита, самоорганізаційна освітня система; 4) посилення практичної спрямованості й прикладного значення біологічних знань; 5) розвиток досвіду творчої діяльності учнів.
The article reveals conceptual bases that are built in biological education content planning at a base school. These are as follows: 1) showing biological knowledges as a common cultural and personal value; 2) maintenance of basic biological education fundamental nature; 3) revealing the content of major subject “Biology” as an integrate, open and self-organizing educational system; 4) intensification of practical trend and significance of biological knowledge application; 5) the development of students’ creative activity experience.
 
Publisher "Педагогічна преса"
 
Date 2014-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7072/1/Matyash_Bio_him_5_2014.pdf
Матяш, Н.Ю. (2014) Conceptual Bases for Biological Education Content Planning at a Base School Біологія і хімія в рідній школі (5). pp. 33-37.