Запис Детальніше

Теоретичні підходи до розвитку полікультурного он-лайн навчального середовища у зарубіжній педагогіці

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7086/
 
Title Теоретичні підходи до розвитку полікультурного он-лайн навчального середовища у зарубіжній педагогіці
Theoretical approaches to the design and development of multicultural online learning environments in foreing pedagogy
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description В статті розглядаються теоретичні підходи до проектування та розвитку полікультурних он-лайн навчальних середовищ у зарубіжній педагогіці, звертається увага на особливості і перешкоди, з якими зустрічаються розробники. Приділяється увага сучасним конструктивістських теоріям он-лайн навчальних середовищ, які підкреслюють важливість полікультурної обізнаності та міжкультурного розуміння під час навчання.
The article deals with international approaches to the design and development of multicultural online learning environments, drawing attention to features and obstacles faced by developers. Attention is given to contemporary constructivist theories of online learning environments that emphasize the importance of multicultural awareness and intercultural understanding while learning.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7086/1/%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2014.pdf
Іванюк, І.В. (2014) Theoretical approaches to the design and development of multicultural online learning environments in foreing pedagogy Вища освіта України. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, 3 (54). pp. 270-274. ISSN 2078-1016