Досвід США з оцінювання наукових досягнень учнів як джерело реформування китайської системи освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7108/
|
|
Title |
Досвід США з оцінювання наукових досягнень учнів як джерело реформування китайської системи освіти
|
|
Creator |
Шпарик, Оксана Михайлівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В статті висвітлюються погляди китайських науковців на проблему якості освіти. Аналізуються моніторингові дослідження китайських дослідників у галузі оцінювання якості освіти в США. Через призму цих досліджень розглядається американський досвід у компетентістному вимірі навчальних досягнень учнів загальноосвітньої середньої школи задля визначення позитивних організаційних та змістовних елементів, які можна застосувати при формуванні китайської національної системи.
The article highlights the views of Chinese scholars on the quality education. The monitoring studies of Chinese comparativists in the field of education quality evaluation in the United States are analyzed. Through the prism of these studies examined the American experience in competency measurement academic performance of secondary school students in order to determine positive organizational and content elements that can be applied during the formation of Chinese national education system. |
|
Publisher |
Тернопіль ТНЕУ
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7108/1/%D0%94%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4_%D0%A1%D0%A8%D0%90_%D0%B7_%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D1%8F%D0%BA_%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BE_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950 <http://orcid.org/0000-0001-7507-4950>) (2014) Досвід США з оцінювання наукових досягнень учнів як джерело реформування китайської системи освіти Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних процесів. pp. 109-117. |
|