Запис Детальніше

Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7122/
УДК 37.013:343.85
 
Title Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)
 
Creator Оржеховська, В. М.
Кириченко, В. І.
Єжова, О. О.
Федорченко, Т. Є.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті подається бачення науковцями лабораторії превентивного виховання Інституту проблем виховання НАПН України Концепції формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності. Представлено актуальність, підходи, принципи та напрями формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності.
The article presents views of the scientists of the Laboratory of Preventive Education at the Institute of the Problems of Education, National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, on the Concept of forming preventive educational environment at institutions of general education in conditions of the new socio-cultural reality. It describes actuality, approaches, principles and directions of forming preventive educational environment at institutions of general education in conditions of the new socio-cultural reality.
 
Publisher НДУ ім. М. Гоголя
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7122/1/koncepciia.pdf
Оржеховська, В. М. and Кириченко, В. І. and Єжова, О. О. and Федорченко, Т. Є. (2013) Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (2). pp. 41-48.