Запис Детальніше

Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7126/
 
Title Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями
 
Creator Науменко, О.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена проблемі Я-концепції особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями, особливо зважаючи на те, що обдаровані діти переживають різноманітні труднощі, серед яких і труднощі зв’язані з формуванням Я-концепції (занижена або завищена самооцінка, що блокує реалізацію внутрішнього потенціалу).
 
Publisher ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2011
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7126/1/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_2011.pdf
Науменко, О.С. (2011) Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України - Т.:VI. Психологія обдарованості – Вип. 6. . pp. 115-125. ISSN 2072 - 4772