Запис Детальніше

Позитивне мислення як чинник професійного самовизначення молоді в умовах ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7148/
 
Title Позитивне мислення як чинник професійного самовизначення молоді в умовах ПТНЗ
 
Creator Калошин, В.Ф.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Методичний посібник розроблено з метою надання практичної допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів у формуванні в учнів здорового оптимізму та навичок позитивного мислення, що буде сприяти професійному самовизначенню учнів. Матеріали посібника дозволять викладачу більш ефективно розвивати в учнів активність, впевненість в своїх силах, здатність управляти своїм емоційним станом. Крім того матеріали посібника знайомлять читача з теоретичними засадами формування позитивного мислення: ментальними законами, Я-концепцією, технологією та практичними порадами щодо формування позитивного мислення. Матеріали посібника можуть бути корисними також для педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл.
The methodical book is developed for the purpose of granting of the practical help to teachers and masters of inservice training of professional educational institutions in formation at pupils of healthy optimism and habits of positive thinking which will promote professional self-determination of pupils. Materials allow the teacher to develop more effectively at pupils activity, confidence of the forces, ability to operate the emotional condition. Besides book materials acquaint the reader with theoretical principles of formation of positive thinking: mental laws, the JA-concept, technology and a practical advice concerning formation of positive thinking. Grant materials can be useful also for pedagogical workers of comprehensive schools.
Методическое пособие разработано с целью предоставления практической помощи преподавателям и мастерам производственного обучения профессионально-технических учебных заведений в формировании у учеников здорового оптимизма и привычек положительного мышления, которое будет содействовать профессиональному самоопределению учеников. Материалы пособия позволяют преподавателю более эффективно развивать у учеников активность, уверенность в своих силах, способность управлять своим эмоциональным состоянием. Кроме того материалы пособия знакомят читателя с теоретическими принципами формирования положительного мышления: ментальными законами, Я-Концепцией, технологией и практическими советами относительно формирования положительного мышления. Материалы пособия могут быть полезными также для педагогических работников общеобразовательных школ.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2012
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7148/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
Калошин, В.Ф. (2012) Позитивне мислення як чинник професійного самовизначення молоді в умовах ПТНЗ Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна. (Unpublished)