Запис Детальніше

Особливості психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань засобами групової форми символдрами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7173/
 
Title Особливості психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань засобами групової форми символдрами
Features of psychocorrection assistance to adolescents in overcoming negative emotions by group symboldrama
 
Creator Лазос, Гелена Петрівна
Кісарчук, Зоя Григорівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті викладаються результати експериментального дослідження, спрямованого на корекцію негативних переживань підлітків у стосунках з батьками засобами кататимно-імагінативної психотерапії (КІП, символдрами). На прикладі групової форми роботи показаний загальний хід психокорекції, розглянуті психодинамічно процеси в групі, проаналізовані досягнуті зміни в групі як цілому.
In the article are the results of the experimental study on the adjustment of the negative experiences of adolescents in their relations with parents using the katathym-imaginative psychotherapy (KIP, symboldrama). On example of the group form of work we illustrate the general characteristic of psychocorrection, considered psychodynamic processes in the group, also we analyse the achieved changes in the group as a whole.
 
Publisher ТОВ Полігранд
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7173/1/%D0%9B%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%81%2C_%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_2011.pdf
- Лазос, Гелена Петрівна (orcid.org/0000-0002-8935-2664 <http://orcid.org/0000-0002-8935-2664>) and Кісарчук, Зоя Григорівна (orcid.org/0000-0002-4461-945X <http://orcid.org/0000-0002-4461-945X>) (2011) Features of psychocorrection assistance to adolescents in overcoming negative emotions by group symboldrama Актуальні проблеми психології. - Т.3: Консультативна психологія і психотерапія (8). pp. 132-147. ISSN 2072-4772