Запис Детальніше

Проблема оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Литви та Естонії)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7212/
http://biblos.iod.gov.ua/docview.php?doc_id=2487
 
Title Проблема оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Литви та Естонії)
The problem of assessment teachers information and communication competence (experience of Lithuania and Estonia)
 
Creator Сороко, Н.В.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37 Education
 
Description У статті представлені результати аналізу досвіду країн Європейського Союзу ( на досвіді Литви та Естонії ) в оцінюванні інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя для перегляду підходів і корекції моделей її розвитку в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства. Зроблений висновок, що для оцінювання рівня інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів необхідно аналіз знань соціальних причин і результатів розвитку інформаційного суспільства, значення інформаційно-комунікаційної компетентності для освіти, інформаційно-комунікаційних технологій, які необхідні для здійснення педагогічної діяльності вчителя.
Ключеві слова: моніторинг, оцінювання, оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів.
The paper presents an analysis of the experience of the European Union ( on the experience of Lithuania and Estonia) in the evaluation of teachers’ information and communication competence to review approaches and models of correction, its development in the rapid development of the information society. It is concluded that for the evaluation of teachers’ information and communication competence need knowledge of social analysis of the causes and results of the information society, the value of information and communication competence for education, information and communication technology for use in professional teaching.
 
Publisher Ін-т обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7212/1/2014_%D0%9D%D0%90%D0%9F%D0%9D_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE.pdf
Сороко, Н.В. (2014) The problem of assessment teachers information and communication competence (experience of Lithuania and Estonia) Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методол. семінару 3 квіт. 2014 р.. pp. 239-248.