Запис Детальніше

Технологія конструювання тестів у контексті вдосконалення контрольно-оцінювальної діяльності у професійно-технічній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7249/
 
Title Технологія конструювання тестів у контексті вдосконалення контрольно-оцінювальної діяльності у професійно-технічній освіті
Technology of designing tests in the context of improving the control and assessment activities in vocational education
 
Creator Романов, Л.А.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті обгруновано, що конструювання дидактичних тестів є певною технологією, що вимагає таких основних кроків, як постановка діагностичних навчальних цілей, планування змісту тесту та здійснення його специфікації, відповідний вибір типів тестових завдань, визначення довжини тесту та часу на його виконання, створення тестових завдань. Охарактеризовано особливості реалізації визначених кроків, узагальнено вимоги до тестових завдань.
The article substantiates that the design of didactic tests have some technology that requires such basic steps as setting diagnostic learning objectives, planning of tests and the implementation of its specification, the corresponding range of types of tests, measure the length of the test and time for its implementation, creating tests . The peculiarities of implementation of these steps, summarized the requirements for test tasks.
 
Publisher ООО "ІМА-прес"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7249/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C.pdf
Романов, Л.А. (2014) Technology of designing tests in the context of improving the control and assessment activities in vocational education Професійна освіта: проблеми і перспективи, 6. pp. 45-50.