Основи інклюзивної освіти. Навчально-методичний посібник
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7271/
|
|
Title |
Основи інклюзивної освіти. Навчально-методичний посібник
Основы инклюзивного образования. Учебно-методическое пособие Fundamentals of inclusive education. Instructor's Manual |
|
Creator |
Колупаєва, А.А.
Таранченко, О.М. Найда, Ю.М. Сак, Т.В. Будяк, Л.В. Білозерська, І.О. Ленів, З.П. |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
Description |
У навчально-методичному посібнику представлено навчально-тематичний план,основний зміст лекційних та семінарсько-практичних занять з курсу «Основи інклюзивної освіти». В кожній темі подано основні поняття,контрольні запитання для самоконтролю, практичні завдання для письмового та усного виконання,перелік тем для доповідей та рефератів, питання для дискусій, список рекомендованої літератури. Для поглибленого вивчення пропонуються корисні ресурси, які складають сучасні наукові матеріали зарубіжних вчених, зокрема,канадських. В учебно-методическом пособии представлены учебно-тематический план, основное содержание лекционных и семинарских и практических занятий по курсу «Основы инклюзивного образования». В каждой теме представлены основные понятия, контрольные вопросы для самоконтроля, практические задания для письменного и устного выполнения, перечень тем для докладов и рефератов, вопросы для дискуссий, список рекомендуемой литературы. Для углубленного изучения предлагаются полезные ресурсы, которые составляют современные научные материалы зарубежных ученых, в частности, канадских. In teaching aids presented teaching and thematic plan, the essence Lecture and practical lessons on the course "Fundamentals of inclusive education." Each topic presents the basic concepts, test questions for self practical tasks for written and oral performance, themes for reports and essays, questions for discussion, a list of recommended reading. For in-depth study offers useful resources that make up modern scientific sources of foreign scientists, including Canada. |
|
Publisher |
"А.С.К."
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7271/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
Колупаєва, А.А. (orcid.org/0000-0002-4610-5081 <http://orcid.org/0000-0002-4610-5081>), Таранченко, О.М. (orcid.org/0000-0002-5908-3475 <http://orcid.org/0000-0002-5908-3475>), Найда, Ю.М., Сак, Т.В., Будяк, Л.В., Білозерська, І.О. and Ленів, З.П. (2011) Fundamentals of inclusive education. Instructor's Manual "А.С.К.", м. Київ, Україна. ISBN 978‐966‐2251‐13‐5 |
|