Запис Детальніше

Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової школи в УРСР (40-80-ті роки ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7290/
 
Title Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової школи в УРСР (40-80-ті роки ХХ ст.)
Theoretical fundamentals and diferentiated aproach to creating for the primary school textbooks in the Ukrainian soviet socialist republic (40-80-s of the ХХ centrury)
 
Creator Бондар, Людмила Семенівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті проаналізовано загальні проблеми створення підручників для початкової школи (40 – 80-ті роки ХХ ст.), визначено теоретичні засади та диференційований підхід їх побудови, розкрито питання удосконалення.
In the article, the general issues of the creation of the primary schools textbooks in 40-80-s of the XX century were analyzed; theoretical fundamentals and differentiated approach to their creation were determined; the problems of its improvement were represented.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7290/1/%2867-77%29%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80.pdf
Бондар, Людмила Семенівна (2014) Theoretical fundamentals and diferentiated aproach to creating for the primary school textbooks in the Ukrainian soviet socialist republic (40-80-s of the ХХ centrury) Проблеми сучасного підручника (14). pp. 67-78.