Запис Детальніше

Концепція розвитку та навчання дітей з розладами аутистичного спектра

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7363/
 
Title Концепція розвитку та навчання дітей з розладами аутистичного спектра
Concept development and education of children with autism spectrum disorders
 
Creator Скрипник, Т. В.
 
Subject 3 Social Sciences
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description В Концепції розкрито сучасні погляди на аутизм, надано статистику та тенденції його розповсюдженості, сформульовані актуальні проблеми сьогодення щодо надання допомоги дітям з аутизмом в Україні. Детально представлено основні ідеї Концепції, такі як: системна допомога дітям з аутизмом, родинно-орієнтований підхід, дитиноцентризм, професійна спрямованість навчання, високий професійний рівень фахівців. В Концепції конкретизовано шляхи впровадження сформульованих напрямів, а саме: інформаційне, нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення, систему підготовки педагогічних кадрів, створення сучасної інфраструктури освіти. Дієвість реалізації Концепції відображена в очікуваних результатах, серед яких: визначення стандартів психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом; впровадження системної ранньої допомоги дітям з аутизмом; забезпечення навчальних закладів, що впроваджують інклюзивне навчання, відповідними навчально-методичними, дидактичними матеріалами, сучасними методиками та програмами корекційно-розвиткової роботи; налагодження системи підготовки та перепідготовки кадрів по роботі з дітьми з аутизмом.
The Concept reveals modern views on autism, provided statistics and trends of its prevalence, defined issues of the day to assist children with autism in Ukraine. Details are presented the basic ideas of concepts such as: system help children with autism, family-oriented approach, dytynotsentryzm, professional orientation training, high professional level. The Concept specifies the ways of implementing the directions set out as follows: information, regulatory and educational software, teacher training system, and modern infrastructure of education. The effectiveness of implementation of the Concept reflects the expected results, including: setting standards for psychological and educational assistance to children with autism; implementation of the system of early care for children with autism; provision of educational institutions that implement inclusive education, the training-methodical, didactic materials, modern techniques and programs remedial developmental work; establishing training and retraining to work with children with autism.
 
Publisher Гнозіс
 
Date 2013
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7363/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A6%D0%95%D0%9F%D0%A6%D0%86%D0%AF_%D0%90%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC_%281%29.pdf
Скрипник, Т. В. (2013) Concept development and education of children with autism spectrum disorders Гнозіс, Київ.