Запис Детальніше

Комплексна модель навчання дітей з розладами аутичного спектра SCERTS

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7364/
 
Title Комплексна модель навчання дітей з розладами аутичного спектра SCERTS
The SCERTS Model. A comprehensive educational approach for children with autistic spectrum disorder
 
Creator Куценко, Т.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37 Education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description На сьогодні існує велика кількість терапевтичних та навчальних підходів до розвитку й навчання дітей з розладами аутичного спектра, проте не можливо знайти такого, щоб був би ефективним для всіх без виключення дітей з аутизмом. В статті автор має за мету зробити огляд комплексної мультидисциплінарної моделі навчання дітей з розладами аутичного спектра SCERTS. Модель SCERTS надає перевагу розвиткові соціальної комунікації, емоційної регуляції та транзактному супроводу дітей з РАС та їх батьків.
Lots of therapeutic and educational approaches are currently exist for young children with autistic spectrum disorders, although not all children benefit equally from any one approach. In this article the author aim to describe the comprehensive multidisciplinary educational SCERTS Model for children with ASD. The SCERTS Model prioritizes social communication, emotional regulation and transactional support for children with ASD and their families.
 
Publisher Видавниче підприємство "Український пріоритет"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7364/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_SCERTS.pdf
- Куценко, Т.О. (2014) The SCERTS Model. A comprehensive educational approach for children with autistic spectrum disorder Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 5 (2). pp. 76-83. ISSN 978-966-189-233-3