Запис Детальніше

Алгоритмізація діяльності групи супроводу дитини з аутизмом в навчальному закладі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7421/
 
Title Алгоритмізація діяльності групи супроводу дитини з аутизмом в навчальному закладі
Алгоритмизация деятельности группы сопровождения ребенка с аутизмом в учебном заведении
Algorithmic support of the group child with autism in school
 
Creator Скрипник, Т. В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Статтю присвячено такому актуальному питанню, як визначення послідовних практичних кроків, які треба здійснити фахівцям навчального закладу і батькам дитини з аутизмом задля отримання нею якісної освіти й досягнення оптимального розвитку. Наголошено, що ефективний супровід дитини з аутизмом в навчальному закладі відбувається тоді, коли група супроводу здійснює послідовні, узгоджені між собою дії, спрямовані на досягнення як спільних цілей, так і на вирішення окремих навчальних, виховних або корекційно-розвивальних завдань.
Статья посвящена такому актуальному вопросу, как определение последовательных практических шагов, которые необходимо осуществить специалистам учебного заведения и родителям ребенка с аутизмом для получения им качественного образования и достижения оптимального развития. Отмечено, что эффективное сопровождение ребенка с аутизмом в учебном заведении происходит тогда, когда группа сопровождения осуществляет последовательные, согласованные между собой действия, направленные на достижение как общих целей, так и решения отдельных учебных, воспитательных или коррекционно-развивающих задач.
The article is devoted to such pressing issues as the definition of sequential practical steps to be taken to experts of the institution and the parents of the child with autism to obtain quality education and its optimal development. Emphasized that effective support for a child with autism in school occurs when group support provides consistent, coordinated action to achieve a common goal and to address individual learning, educational or correctional and developmental problems.
 
Publisher Видавничий дім "Гельветика"
 
Date 2014-05-16
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7421/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_7_%281%29.pdf
- Скрипник, Т. В. (2014) Algorithmic support of the group child with autism in school Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету, 2 (21). pp. 389-392.