Запис Детальніше

Intercompany training as a part of a continuous vocational education

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7534/
37.013.83
 
Title Intercompany training as a part of a continuous vocational education
Внутрифирменное обучение как составляющая непрерывного профессионального образования
Bнутрішньофіромове навчання як складова неперервної професійної освіти
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 37 Education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Висвітлено роль професійної освіти дорослих, посилення якої на сучасному етапі розвитку суспільства визначається масштабною науково-технічною революцією, розвитком економіки, виникненням нових технологій. Розкрито теоретичні засади й методичні особливості внутрішньофірмового навчання як окремого напряму освіти дорослих.
The author emphasizes the role of vocational adult education, reinforced in the current development of society by a large-scale scientific and technological revolution, economic development and the emergence of new technologies. Under review are the theoretical foundations and methodological features of in-house corporate training as a separate direction of adult education.
Раскрыта роль профессионального образования взрослых, усиление которой на современном этапе развития общества определяется масштабной научно-технической революцией, развитием экономики, возникновением новых технологий. Определены теоретические основы и методические особенности внутрифирменного обучения как направления образования взрослых.
 
Publisher НТУ "ХПІ"
NTU "KHPI"
НТУ "ХПИ"
 
Date 2012-07-30
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7534/1/%D0%92%D0%9D%D0%A3%D0%A2%D0%A0%D0%98%D0%A4%D0%98%D0%A0_%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2012) Intercompany training as a part of a continuous vocational education Psychological and pedagogical problems of pedagogical action. pp. 326-333. ISSN ISBN 978-067-05-0018-2