Запис Детальніше

Didactic Principles of Future Specialists’ Professional Skills Formation for Professions of “Person – Person” Type

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7551/
 
Title Didactic Principles of Future Specialists’ Professional Skills Formation for Professions of “Person – Person” Type
Дидактические основы формирования профессиональных качеств будущих специалистов профессий типа “человек – человек”
Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх фахівців професій типу “людина–людина”
 
Creator Васянович, Г.П.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У контексті розроблюваної авторами статті концепції фундаментальних педагогічних теорій і узагальненої дидактики досліджуються дидактичні принципи формування широкого спектру професійно важливих якостей фахівців професії типу "людина – людина", без яких неможливими стають належна науково-педагогічна концептуалізація і тематизация надскладної проблематики формування сучасних професійно важливих якостей майбутніх кваліфікованих робітників у навчально-виховному процесі, а саме: фундаментальності, науковості; системності та послідовності; єдності логічного та історичного; єдності національного і загальнолюдського характеру гуманітарної освіти; єдності теорії і практики, зв'язку навчання з життям; природовідповідності; міцності знань; доступності; свідомості і активності суб'єктів навчання; наочності; індивідуалізації; інтеграції знань; виховного навчання; національної свідомості; культуровідповідності; гуманізації; цілісності; акмеологічний принцип; суб'єкт-суб'єктної взаємодії; особистісної орієнтації; превентивності; технологізації
In the context of fundamental pedagogical theories concept developed by the authors and generalized didactics the authors explore didactic basis for the formation of a wide range of professionally important qualities for specialists of professions “person – person” type, without which melt proper scientific and pedagogical conceptualization and theming of the most complicated perspective of forming modern professionally important qualities of future skilled workers in the educational process, namely: fundamental, scientific; systematic and consistent principles; logical and historical unity; unity of national and universal nature of liberal education; unity of theory and practice, training connection with life; strength of knowledge; availability; consciousness and activity of subjects of study; visibility; individualization; integration of knowledge; educational training; national consciousness; humanization; integrity; acmeological principle; subject-subject
interaction; personal orientation; precautionary; technologization.
В контексте разрабатываемой авторами статьи концепции фундаментальных педагогических теорий и обобщенной дидактики исследуются дидактические принципы формирования широкого спектра профессионально важных качеств специалистов профессии типа “человек – человек”, без которых невозможными стают надлежащая научно-педагогическая концептуализация и тематизация надсложной проблематики формирования современных профессионально важных качеств будущих квалифицированных рабочих в учебно-воспитательном процессе, а именно: фундаментальности, научности; системности и последовательности; единства логического и исторического; единства национального и общечеловеческого характера гуманитарного образования; единства теории и практики,связи обучения с жизнью; природосоответствия; прочности знаний; доступности; сознательности и активности субъектов обучения; наглядности; индивидуализации; интеграции знаний; воспитательного обучения; национального сознания; культуросоответствия; гуманизации; целостности; акмеологический принцип; субъект-субъектного взаимодействия; личностной ориентации; превентивности; технологизации.
 
Publisher Львівський науков-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7551/1/%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8-2%D0%B0.pdf
Васянович, Г.П. (2014) Didactic Principles of Future Specialists’ Professional Skills Formation for Professions of “Person – Person” Type Педагогіка і психологія професійної освіти (22). pp. 7-29. ISSN 2218-5186