Запис Детальніше

Cистема психолого-педагогічних вимог до засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчального призначення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7570/
 
Title Cистема психолого-педагогічних вимог до засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчального призначення
System of psychological and pedagogical requirements to ICT learning tools
 
Creator Гриб'юк, О.О.
Дем’яненко, В.М.
Жалдак, М.І.
Запорожченко, Ю.Г.
Коваль, Т.І.
Кравцов, Г.М.
Лаврентьєва, Г.П.
Лапінський, В.В.
Литвинова, С.Г.
Пірко, М.В.
Попель, М.В.
Скрипка, К.І.
Співаковський, О.В.
Сухіх, А.С.
Татауров, Віктор Петрович
Шишкіна, М.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Охарактеризовано сучасний стан і перспективи розвитку досліджень проблем оцінювання якості та стандартизації вимог до засобів ІКТ навчального призначення.
Здійснено систематизацію електронних освітніх ресурсів (ЕОР) згідно з їхніми роллю і місцем в організації навчально-виховного процесу. Обґрунтовано психолого-педагогічні вимоги до якості електронних засобів і ресурсів, призначених для використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Здійснено класифікацію та параметризацію показників і
обґрунтовано науково-методичні засади проведення експертизи якості ЕОР у навчально-виховному процесі. Встановлено, що таку експертизу доцільно здійснювати із застосуванням методики, яка ґрунтується на методах апробації та експертних оцінок. Уточнено педагогічні вимоги до апаратно-програмних засобів навчального комп’ютерного комплексу.
The current state and prospects of research of evaluating the quality and standardization of requirements to ICT for learning purposes are characterized. The systematization of electronic educational resources (EER) according to their role and place in the organization of the educational process is made. The psychological and pedagogical requirements to electronic tools and resources intended for use in schools are scientifically grounded. The classification and parameterization of indicators, and the methodological principles of examination of EER's quality are substantiated. It is revealed that such examination is worth to be realized through using the methods based on approbation and expert evaluations. The pedagogical requirements to hardware and software tools of computer learning complex are determined.
 
Publisher "Атіка"
 
Date 2014
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7570/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%AF-2014.pdf
- Гриб'юк, О.О., Дем’яненко, В.М., Жалдак, М.І., Запорожченко, Ю.Г., Коваль, Т.І., Кравцов, Г.М., Лаврентьєва, Г.П., Лапінський, В.В. (orcid.org/0000-0002-2832-4774 <http://orcid.org/0000-0002-2832-4774>), Литвинова, С.Г., Пірко, М.В., Попель, М.В., Скрипка, К.І., Співаковський, О.В., Сухіх, А.С., Татауров, Віктор Петрович and Шишкіна, М.П. (2014) System of psychological and pedagogical requirements to ICT learning tools Project Report. "Атіка", м. Київ, Україна.