Запис Детальніше

Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7592/
 
Title Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції
 
Creator Сак, Т.В.
 
Subject 37 Education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Науково-методичний посібник присвячується вивченню освітньої галузі « Природознавство» у загальноосвітній спеціальній школі інтенсивної педагогічної корекції. У роботі розглядаються особливості навчання природознавства дітей із затримкою психічного розвитку. Описано освітні та корекційні завдання і шляхи їх реалізації в процесі вивчення предмета „Природознавство”. Висвітлені психологічні механізми управління навчальною діяльністю під час навчання природознавства учнів із затримкою психічного розвитку: психологічні особливості методу навчання, особливості навчальних завдань, проблема зворотного зв’язку. Розкриваються дидактичні проблеми, пов’язані із застосуванням наочності, вимогами до підручника природознавства спеціальної школи.
Посібник розрахований на дефектологів: вчителів, студентів, аспірантів; вчителів масових шкіл.
 
Publisher "Педагогічна думка"
 
Date 2012
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7592/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Сак, Т.В. (orcid.org/0000-0002-7608-0110 <http://orcid.org/0000-0002-7608-0110>) (2012) Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції "Педагогічна думка", м.Київ, Україна.