Запис Детальніше

Соціально-емоційний розвиток дитини і проблеми аутології

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7597/
 
Title Соціально-емоційний розвиток дитини і проблеми аутології
Social and emotional development of a child and problems of autology
 
Creator Тарасун, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Актуальність проблеми соціалізації дітей з розладами аутичного спектра на сьогодні постає в сфері освіти України особливо гостро через загальну недостатню готовність системи освіти прийняти на себе зобов’язання навчати і розвивати цю категорію дітей. Найперше завдання розвитку дитини з аутизмом полягає в такому каналізуванні її потреб, яке сприятиме максимально можливому розкриттю здібностей дитини, формуванню її емоційної сфери і забезпеченню соціалізації. Задоволення потреб дитини з аутизмом в бажаному напрямку досягається у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно орієнтованого і сімейно-контекстного навчання і виховання. Це дає підставу зазначити, що дослідження із вказаної проблематики виконується у руслі новітніх вітчизняних та зарубіжних теоретико-методологічних підходів, має наукову новизну та теоретичне значення для корекційної педагогіки і спеціальної психології. У монографії запропоновано авторський концептуальний підхід до вирішення проблеми діагностики станусоціоемоційного розвитку дитини з аутизмом. Визначено особливості та тенденції здійснення аутологом діагностики стану сформованості нейропсихологічних систем дитини –програмування і контролю соціальної взаємодії; сприйняття емоцій; репрезентації внутрішніх уявлень. Запропоновано модель визначення механізму соціоемоційних і поведінкових розладів дитини-аутиста. Представлено теоретичні та практичні аспекти соціально-емоційного розвитку дітей з аутичним спектром розвитку. Розроблено методичний інструментарій активізації конструктивних тенденцій запобігання та корекції розладів соціально-емоційного розвитку дітей з аутизмом.
Background socialization of children with autistic spectrum disorders currently appears in the field of education in Ukraine is particularly acute because of the general lack of education readiness to assume the obligation to teach and develop these young people. The first task of a child with autism is that wastewater its needs, which will promote the greatest possible detection abilities of the child, the formation of the emotional sphere and providing socialization. Meeting the needs of a child with autism in the desired direction is achieved in line with modern humanistic paradigm of learner-centered and family context of training and education. This allows us to note that the study of the mentioned problems is carried out in line with the latest domestic and foreign theoretical and methodological approaches, a scientific novelty and theoretical significance for corrective pedagogy and special psychology. The book author proposed a conceptual approach to the problem of diagnosis stanusotsioemotsiynoho of a child with autism. Features and Trends exercise autolohom neuropsychological diagnosis of the condition of formation of the child -Programming control and social interaction; perception of emotions; representation of internal representations. The model on the mechanism sotsioemotsiynyh and behavioral disorders autistic child. Theoretical and practical aspects of social and emotional development of children with autistic spectrum development. The methodical tool design trends intensify prevention and correction of disorders of social and emotional development of children with autism.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки
 
Date 2013
 
Type Book
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
application/pdf
 
Language en
en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7597/1/%D0%9E%D0%B1%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%91%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82final.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/7597/2/merged%20last.pdf
Тарасун, В.В. (2013) Social and emotional development of a child and problems of autology Інститут спеціальної педагогіки. (Unpublished)