Запис Детальніше

Естетичні та етичні чинники розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів вищих педагогічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7619/
978-966-2261-87-5
 
Title Естетичні та етичні чинники розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів вищих педагогічних навчальних закладів
The aesthetic and ethical factors of artistic and aesthetic outlook teachers of higher educational institutions
Эстетические и этические факторы развития художественно-эстетического мировоззрения преподавателей высших педагогических учебных заведений
 
Creator Кутова, О.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У розділі монографії наголошується, що естетичні та етичні чинники розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів вищих педагогічних навчальних закладів сприяють якості краси педагогічної дії, стимулюють неперервне професійне зростання як студентів, так і самих викладачів цих закладів, а також зумовлюють усвідомлення ними себе не лише як предметників, що мають навчити студентів певної навчальної дисципліни й уміти перевірити якість її засвоєння ними. Звертається увага на важливість естетизації навчання і виховання не лише при вивченні дисциплін гуманітарного циклу, але й інших предметів. Таким чином, викладачі стають для студентів педагогами-майстрами, які прагнуть стати для них учителями життя, залишать яскравий і незабутній слід у їхніх душах і зможуть показати шлях до особистісної самореалізації та фахового росту у будь-якій життєвій діяльності.Реалізувати актуальні завдання естетичного виховання при використанні технологій естетичного виховання учнів в сучасних умовах може педагог, який має відповідну професійну підготовку, розвинутий художньо-естетичний світогляд і є естетично та етично грамотною особистістю. При цьому особливо важливим є активне використання існуючих і напрацьованих технологій естетичного виховання студентів, виходячи з вимог часу, оскільки це сприяє зростанню в них інтересу до мистецтва, розвитку здатності емоційно-естетично реагувати на нього, стимулювати бажання й забезпечувати можливості художньо-творчої самореалізації.
In the monograph notes that aesthetic and ethical factors of artistic and aesthetic outlook teachers of higher educational institutions promote quality beauty pedagogical activities encourage continuous professional growth of both students and teachers of these institutions themselves and determine their awareness of themselves as not only for subject with students to teach some discipline and be able to check the quality of mastering them. Attention is drawn to the importance of aesthetic education and education not only in the study of humanities disciplines, but other subjects. Thus, teachers become students for master teachers who want to become teachers for their lives, leave bright and unforgettable mark on their souls and will show the path to personal fulfillment and professional growth in any life diyalnosti.Realizuvaty urgent task of aesthetic education in use technologies aesthetic education of students in modern conditions can a teacher who has appropriate training, to develop artistic and aesthetic outlook and is aesthetically and ethically competent person. This is particularly important is the active use of existing technologies and elaborated aesthetic education of students, based on the requirements, as this contributes to their interest in the art of emotional and aesthetic ability to respond to it, stimulate desire and provide the means of artistic and creative self.
В разделе монографии отмечается, что эстетические и этические факторы развития художественно-эстетического мировоззрения преподавателей высших педагогических учебных заведений способствуют качеству красоты педагогического воздействия, стимулируют непрерывное профессиональный рост как студентов, так и самих преподавателей этих заведений, а также обусловливают осознание ими себя не только как предметников, что должны научить студентов определенной учебной дисциплины и уметь проверить качество ее усвоения ими. Обращается внимание на важность эстетизации обучения и воспитания не только при изучении дисциплин гуманитарного цикла, но и других предметов. Таким образом, преподаватели становятся для студентов педагогами-мастерами, которые стремятся стать для них учителями жизни, оставить яркий и неизгладимый след в их душах и смогут показать путь к личностной самореализации и профессионального роста в любой жизненной дияльности.Реализировать актуальные задачи эстетического воспитания при использовании технологий эстетического воспитания учащихся в современных условиях может педагог, имеющий соответствующую профессиональную подготовку, развитый художественно-эстетическое мировозрение, эстетически и этически грамотной личностью. При этом особенно важным является активное использование существующих и наработанных технологий эстетического воспитания студентов, исходя из требований времени, поскольку это способствует росту у них интереса к искусству, развития способности эмоционально-эстетически реагировать на него, стимулировать желание и обеспечивать возможности художественно-творческой самореализации.
 
Publisher ФО-П Ткачук О.В.
 
Date 2014
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7619/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%201.5%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97%2C%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA.pdf
Кутова, О.М. (2014) The aesthetic and ethical factors of artistic and aesthetic outlook teachers of higher educational institutions ФО-П Ткачук О.В., м. Бердянськ, Україна.