Запис Детальніше

Організація та функціонування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх нвчльних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7648/
 
Title Організація та функціонування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх нвчльних закладів
The organization and functioning of network of resource centers of secondary schools distance learning
 
Creator Пінчук, О.П.
Богачков, Ю.М.
Биков, В.Ю.
Манако, А.Ф.
Олійник, В.В.
Буров, О.Ю.
Коневщинська, О.Е.
Іванюк, І.В.
Рождественська, Д.Б.
Барладим, В.М.
Корнієць, О.М.
Мушка, І.В.
 
Subject 004.738 Network interconnection. Internetworking
373 Kinds of school providing general education
 
Description У монографії поєднано фундаментальні дані про виклики та шляхи розвитку інформатизації освіти ХХІ століття, досліджено відповідний сучасний термінологічних апарат та надані конкретні рекомендації шкодо проектування РЦДО.
Монографія в першу чергу призначена для управлінців у галузі освіти, адміністрації навчальних закладів та закладів управління освітою різних рівнів, адже вони повинні в першу чергу розуміти як и навіщо створювати РЦДО, та як їх застосовувати у роботі навчальних закладів. По-друге, монографія адресована розробникам автоматизованих систем дистанційного навчання та відповідних ресурсів. В таких системах тісно пов’язані як педагогічні аспекти так і інформаційно-технологічні. Розробники таких систем повинні знати як з ними будуть працювати користувачі, їх типові вимоги до цих систем. Також, монографія буде корисна науковцям, які займаються розробленням та впровадженням середовищ дистанційного навчання.
The study combines basic information on challenges and development of education informatization in the XXI century, termbase is studied and specific recommendations for RCSDE arrangement are given.
The book is primarily meant for education executives, school authorities and boards of education of different levels as they must first understand what for and how to create RCSDE and how to employ them in schools.
Secondly, the monograph is addressed to implementers of automated systems of e-learning and appropriate resources. Pedagogical aspects and information technology are closely related in such systems. Implementers of these systems need to know how users will work with them, their typical requirements for these systems. Furthermore the monograph will be useful to researchers who are engaged in development and introduction of e-learning environments.
 
Publisher "Атіка" ISBN 978-966-326-477-6
 
Date 2014-11
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7648/1/%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D1%8B%D0%B2%D0%BE%D0%B4_%D1%81%D0%BE_2_%D0%BF%D0%BE_184.pdf
Пінчук, О.П. and Богачков, Ю.М. and Биков, В.Ю. and Манако, А.Ф. and Олійник, В.В. and Буров, О.Ю. and Коневщинська, О.Е. and Іванюк, І.В. and Рождественська, Д.Б. and Барладим, В.М. and Корнієць, О.М. and Мушка, І.В. (2014) The organization and functioning of network of resource centers of secondary schools distance learning Project Report. "Атіка" ISBN 978-966-326-477-6, м. Київ, Україна.