Запис Детальніше

Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7665/
 
Title Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії.
 
Creator Гриценчук, О.О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description Компетентісне спрямування освіти сьогодні є одним із напрямів освітньої політики як у європейських країнах, так і в Україні.
Інформаційно-комунікаційна компетентність (ІК-компетентність) визначається міжнародною та вітчизняною педагогічною спільнотою однією з ключових компетентностій, якої має набути учень у процесі навчання.Медіаграмотність (Media literacy), одна із складових ІК-компетентності, визначається як: навички і знання, що дозволяють
ефективно і безпечно використовувати засоби масової інформації. Медіа-грамотність надає можливість здійснювати усвідомлений вибір, зрозуміти сутність змісту і сервісів, та використовувати повний спектр можливостей,
що пропонують нові комунікаційні технології
 
Publisher НАУ
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7665/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA-%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9D%D0%90%D0%A3%202014.pdf
Гриценчук, О.О. (2014) Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії. In: Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності НАУ, м.Київ, Україна.